Geçen haftaki feedbacklere göre, pop up pencerelerdeki espriler biraz tutarsızdı. Ayrıca da farkettim ki başında kullanıcıya birebir cevap vermiyorum, direk toplam değerlendirme kısmına geçiş yapıyorum. Bu yüzden bu hafta ilk olarak o esprileri daha motive edici bir dile çevirmiştim, çalışanları hem eğlendirmek hem de motive etmek için. Ama sonra aklıma başka bir fikir geldi. Twitter da da çok takip edilen UberFacts diye bir site var. Orda çok eğlenceli gerçeklerden bahsediliyor, tabi bu gerçekler useless bilgiler olarakta geçiyor. Ama zaten amacım eğlendirmek için de olduğundan bu siteden yararlanmaya karar verdim ve bunu oyunun bir parçası yaptım. Bilmeyenler için linkte koydum.
https://twitter.com/#!/UberFacts
Bu arada son anda böyle bir değişime gittiğim için iconlarımı değitirmeye vakit bulamadım. Daha dogrusu sketchler yapmaya devam ettim ama istediğim sonuca ulaşamadım.
Ayrıca interface imde neden bu renkleri seçtiğime gelirsek, daha çok sıcak ve eğlenceli renkler kullanmak istedim. Bilindiği üzere sarı daha çok mutlu eden, mavi sakinleştiren, kırmızı da enerji veren renklerdir. Hatta Plutchik’in color wheel’inde de bunu görebiliriz. Daha önce de duygularımı seçerken onun sınıflandırmalarından faydalanmıştım.